Finally Here I am

ارسال شده در ۲۲:۵۸ توسط Unknown
سلام 
بالاخره تمام شد.به یه جایی رسیده و حالا باید هی آروم آروم بهش رسید.مهم استارتی بود که زدیم.
من خنگول نیستم.من یکسال یه وبلاگ داشتم که بعد تبدیل به سایت شخصیش کردم و ...
به خدا اون موقع اینقدر دنگ و فنگ نبود.البته چیزهای جدیدی یاد گرفتم و باید حالا بیشتر یاد بگیرم.نصف این بخشهای زندگی مجازی کنار وبلاگ رو فقط ای دی باز کردم باید برم ببینم چی توش هست!!!


به هر جال باید از چند نفر(چند که نه دو نفر) تشکر می کردم.
اول از باغبانباشی به خاطر قالب و کمکش و دوم از بلاگ نوشت به خاطر اینکه قسمت زندگی مجازی رو از رو اون کپی کردم.از هر دوتون ممنونم.

2 بازخورد به "Finally Here I am"

بابت راه اندازی اینجا تبریک عرض می کنم :)
آیکن های زندگی مجازی به وبلاگت میاد. فقط کاش آیکن ها رو روی یه سرور دیگه آپلود می کردی :)

نرسیدم وگرنه تو فکرش بودم.ان شاء الله 4 شنبه که امتحانام تمام شد حتما این کار رو می کنم

ارسال یک نظر