زاینده رود یا چراگاه؟؟؟

ارسال شده در ۲۰:۵۵ توسط Unknown
اتفاق جالبی بود.
داشتم فکر می کردم اگه خارج دست ایرانیها بود چی می شد؟
داشتم فکر می کردم اگه ایران دست خارجیها بود ایران چی می شد؟
کدوم خرابه و کدوم ویرانه می شد...
نمی دونم.هر کی میومد اصفهان غیر ممکن بود نره کنار سی و سه پل و پل خواجو.اونهم شباش.انعکاس نور رو ببینه توی رودخونه.بره زیر پل خواجو آواز خوندن رو بشنوه و ....
این عکسها رو فکر کنم به اندازه کافی دیده بودید.
یادش بخیر بچه که بودم وقتی کنار زاینده رود راه می رفتم و به تابلوهای خطر غرق شدن می رسیدم چهار ستون بدنم می لرزید...
اما دیگه نوبره.زاینده رود شده چراگاه. ...
صبح چوپان پا میشه.
زنش می گه:ها شو می ری دشت؟

 چوپان می گه:نه بابا می رم زاینده رود...
پ.ن:روی عکسها کلیک کنید تا گوسفندها رو ببینید!!
 
  
  
اینجا ایران است وطن من...

هیچ بازخوردی "زاینده رود یا چراگاه؟؟؟"

ارسال یک نظر