Steve Jobs

تگها : ،
ارسال شده در ۱۳:۳۹ توسط Unknown
جدا از احترام و علاقه ای که به استیو جابز داشتم ولی الآن خیلی دوست داشتم تو مراسم تدفینش شرکت کنم با همون بلیز یقه اسکی و شلوار لیوایزش...
اونجا باشم و  همه ی آدمای معروف از بیل گیتس و اریک اشمیت گرفته تا مارک زاکربرگ رو که به احترامش می ایستند رو تماشا کنم...

روحش شاد...
                                                                                                   

باراک اوباما:جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده‌است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق دستگاهی که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد. 
بیل گیتس(مایکروسافت):در بیانه‌ای نوشته‌است که او و جابز نخستین بار ۳۰ سال پیش یکدیگر را ملاقات کردند و در بیش از نیمی از عمرشان با هم همکار و رقیب و دوست بوده‌اند. دنیا به ندرت شخصی را شاهد بوده‌است که به مانند جابز بر او تأثیرگذار بوده باشد و این تأثیرات را نسل‌های متعددی حس خواهند کرد.
مارک زاکربرگ(فیسبوک): استیو! از تو به عنوان یک معلم و یک دوست متشکرم. از تو به خاطر نشان دادن شیوه تغییر دنیا به وسیله محصولاتت، سپاسگزارم. 
لری پیج(گوگل):جابز مرد بزرگی با دستاوردهای باورنکردنی و هوشمندی شگفت‌انگیز بود. پیج نوشته‌است که تمرکز جابز بر ارتقای تجربه کاربری، همیشه الهام‌بخش او بوده‌است. او ضمن همدردی با خانواده جابز و اعضای اپل، از مهربانی جابز با او هنگامی که اورئیس گوگل شد، یاد کرده‌است.

هیچ بازخوردی "Steve Jobs"

ارسال یک نظر